onsdag 3 oktober 2012

Gainomax Sports Team goes Himalaya & ING NY Marathon

Det var återigen Gainomax' produkter jag använde under träningen för Lidingöloppet, före och efter loppet. Än en gång har jag haft stor nytta av

- Gainomax protein bars som jag åt som mellanmål,
- energy bars som jag åt under långpassen, ibland en bit före, en bit efter passet,
- Gainomax recovery dryck som jag drack efter kortare pass och
- Gainomax longdistance recovery som jag drack efter långpassen och ibland även efter korater pass (beroende på hur hungrig jag var).

Jag tyckte om alla smaker och alla varianter. Tidigare har jag haft svårt för protein baren men det var - konstigt nog - inga problem nu.

Före självaste  LL åt jag en halv bar, efter loppet drack jag en longdistance recovery. Det fungerade utmärkt i samband med allt som erbjöds under och efter loppet: gifflar, bananer, saltgurka, sportdryck, cola, kaffe (det drack inte jag), ljummen blåbärsdryck (super gott!).

Trots flitig konsumtion har jag en del kvar. Det är alldeles utmärkt, då kan jag ta med mig någon bar till de höga höjderna och till New York för att använda före och efter Maran!

Gainomax Sports Team goes HIMALAYA & ING New York Marathon! Right On!



Tack Gainomax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar